Targi i konferencje mimo przeniesienia wielu działań reklamowych do sieci, nadal stanowią jedną z najskuteczniejszych metod promocyjnych firm, ze względu na to, że uczestniczą w nich jedynie zainteresowane konkretną branżą osoby. Aby podczas takiego eventu zdobyć jak najwięcej klientów i nawiązać nowe relacje biznesowe należy jednak czymś wyróżnić się na tle konkurencji, najlepiej oryginalnym stoiskiem konferencyjnym. Jak je zaprojektować, aby przyciągało uwagę? Podpowiadamy.
Jakie czynniki należy wziąć pod uwagę przed rozpoczęciem projektowania stoiska konferencyjnego?
Jeszcze przed rozpoczęciem projektowania stoiska konferencyjnego należy przeanalizować kilka kwestii. Przede wszystkim trzeba zastanowić się w jakim evencie zamierzamy uczestniczyć, z kim chcemy nawiązać relacje oraz jak dużą przestrzeń wystawienniczą otrzymamy od organizatora. Inne rozwiązania sprawdzą się w przypadku imprez organizowanych w halach, z kolei inne na zewnątrz. Ostatnią, lecz dla wielu firm najważniejszą kwestią jest również wysokość budżetu, jaki możemy przeznaczyć na budowę takiego obiektu.
Stoisko konferencyjne — modułowe czy indywidualne?
Żeby nasze stoisko konferencyjne przyciągało uwagę gości takiego wydarzenia, musi się ono czymś wyróżniać na tle konkurencji. Z tego powodu, warto postawić na niebanalne konstrukcje i kolory nawiązujące do logotypu naszej marki. Obecnie najczęściej wybierane są dwa rozwiązania.
Pierwsze to modułowe stoiska, które specjalistyczne firmy składają z gotowych elementów zgodnie z oczekiwaniami klienta. Jeżeli dysponujemy wyższym budżetem i bardzo zależy nam, aby na evencie branżowym wyróżnić się na tle konkurencji, możemy zdecydować się na zaprojektowanie i budowę indywidualnej konstrukcji. Rozwiązanie to umożliwia zrealizowanie niemal każdej wizji przedsiębiorcy. Jeżeli szukasz efektownej zabudowy targowej, odwiedź stronę internetową.
Wyposażenie stoiska konferencyjnego
Projektując stoisko konferencyjne, należy wziąć pod uwagę również jego wyposażenie, a także podział na ewentualne strefy. Dobrze, jeżeli w boksie zostają wyznaczone oddzielne przestrzenie: informacyjne, do rozmowy indywidualnej, wystawiennicze, a także socjalne dla personelu. Taki efekt można uzyskać, stosując różne dla każdego z tych sektorów oświetlenie, a także meble. Jeżeli zależy nam na tym, aby potencjalni klienci postrzegali naszą firmę jako nowoczesną, warto wyposażyć stoisko w telewizory i tablety, na których wyświetlane będą prezentacje dotyczące oferty przedsiębiorstwa.