Szerokie uda to problem wielu Kobiet, zwłaszcza o budowie gruszki. Jak szybko i skutecznie schudnąć z ud? O, to kilka wskazówek:

  1. Unikaj siedzenia bez przerwy.

Jak spędzasz dużo czasu przed komputerem, to spróbuj co jakiś czas przejść się, poruszać nogami czy rękami. Siedząca pozycja sprzyja cellulitowi.

 

  1. Stosuj plan treningowy.

Pamiętaj, że upływie około 20 minut dopiero organizm zaczyna spalać tłuszcz. Jest to minimalny czas wykonywania treningów. Ważne, aby trenować regularnie. Odpuszczanie sobie jednego dnia opóźnia całkiem efekt.

  1. Wykonuj dobre ćwiczenia.

Na smukłe nogi i nieszerokie uda, najlepiej sprawdzają się nożyce i przysiady. Po takich ćwiczeniach na każdą nogę po 20 powtórzeniach na pewno dasz radę.  Do tego warto dodać jazdę na rowerze, pływanie, bieganie.

W trakcie w walce z udami zapomnij o podjadaniu słodyczy. Wybieraj produkty wysokobiałkowe oraz bogate w błonnik. Dzięki którym dieta będzie skuteczna. Niektórzy nie umieją dopilnować sobie jedzenia, więc warto tutaj pomyśleć o wcześniejszym przygotowaniu ich np. do szkoły czy do pracy.

Kilka zamienników:

– biały chleb- pełnoziarniste pieczywo,

– makaron- makaron brązowy,

– ryż – ryż brązowy,

– czekolada – baton wysokobiałkowy,

– napój słodzony – woda z cytryną i miodem.

  1. Skacz na skakance.

Takie skakanie  możesz potraktować jako rozgrzewka przed treningiem, ale też wykonywanie je osobno. Skakanie to idealne ćwiczenie na smukłe uda i schudnięcie całego ciała.

Te czy inne ćwiczenia na pewno pomogą Ci Schudnąć z ud ważne, aby regularnie ćwiczyć.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here