Wiele z nas narzeka na swój wygląd, a zwłaszcza brzuszek. Mało jest osób, które w pełni byłyby zadowolone ze swojego wyglądu. Jednak jak poświęcimy trochę czasu na to, to możemy to poprawić. Obecnie kosmetyki czy medycyna dają spore możliwości. Efekty także szybko można złapać za pośrednictwem aktywności fizycznej.

Brzuch jest jedną z partii ciała, na którą najczęściej narzekamy. Może to być spowodowane częstymi problemami zdrowotnymi np. zgaga, niestrawność, wzdęcia, choroby serca, udar, rak i demencja. Mimo że usunięcie tkanki tłuszczowej nie jest łatwo postaram się Ci pomóż.

Jedz często, ale mniej!

Jest to ważne, ponieważ nasz żołądek musi mieć czas na strawienie wszystkiego pokarmu. Jeżeli napchasz dużą ilość pokarmu w jednym czasie, nie zdąży go strawić i przekształci się w tłuszcz. Jeżeli zaczniesz od śniadania i potem co 3 godziny następne posiłki, to organizm zdąży je strawić. Jadaj około 5-6 posiłków, ale ostatni około 3 godziny przed snem.

Pamiętaj o śniadaniu!

Śniadanie jest podstawowym naszym posiłkiem po śnie. Bez niego nasz organizm nie będzie tak dobrze funkcjonował, jak by się wydawało. Jeżeli nie zjesz śniadania, zwolnisz tym samym metabolizm, który będzie oszczędzał energię i spalał mniej kalorii. Warto na śniadanie pozwolić sobie na sporą dawkę.

Zwracaj uwagę, co jesz!

Zjadaj jak najwięcej produktów, które pomogą utracić tłuszcz. Na pewno wspomoże Cię w tym brązowy ryż, produkty pełnoziarniste, owoce, warzywa, otłuszczone mleko i ser, drób i chude mięsa, ryby czy owoce morza. Zrezygnuj ze słodyczy i tłustych potraw.

Spożywaj jedzenie powoli!

Spożywanie posiłków w powolniejszym tempie, szybciej je przeżuwa, czym unikniesz przejadaniu się czy wzdęciom. Nawet możesz kupić specjalne łyżeczki i widelce, które zmniejszają ilości jedzenia spożywanego we wdanym czasie, poprzez światełka na łyżce czy widelcu.

Ćwiczenia kardio!

W naszych czasach najczęściej popularne. Poprawiają rytm serca, zrzucają zbędne kilogramy, poprawiają krążenie. Większe efekty można osiągnąć spożywając przy tym suplement na bazie L-karitynę.

Pij dużo wody!

Pij jak najwięcej wody, ponieważ odpowiednie nawodnienie jest szansą na utratę zbędnego tłuszczu z brzucha. Najlepiej spożywaj 8 szklanek wody mineralnej lub soków. Może to być nawet herbata zielona, która pomaga spalać tłuszcz.

Sen!

Jeżeli nie śpisz 8 godzin dziennie, twój organizm będzie miał mniej energi. W ten sam sposób organizm ma mniejszy metabolizm. A więc warto zadbać, aby przynajmniej co drugi dzień Twój sen miał co najmniej 8 godzin snu.

Ograniczaj alkohol!

Alkohol nie korzystnie wpływa na wątrobę, czyli naturalny proces spalania tłuszczu. Dobra jednak jest lampka wina wytrawnego od czasu do czasu do obiadu.

Mniej soli!

Nadmierne solenie potraw, potrafi nieźle zaburzyć na proces przemiany, warto ją ograniczyć!

Unikaj Stresu!

Stres też potrafi zrobić swoje. Niektórzy od stresu chudną, a niektórzy jednak grubną. Musisz zauważyć czy Ci to służy, czy nie.!

Dbaj o motywację!

Motywacja jest godnym uwagi współczynnikiem, który dodaje otuchy w działaniu, że schudniemy. Bez niej nie ruszymy nic!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here