Wiele młodych osób i nie tylko zadaje sobie pytanie, jak schudnąć z 10 kg w szybki czasie? Jest to nie raz dla niektórych nie osiągalne, ale jak tylko wyznaczymy sobie cel i będziemy dążyli do tego, to się uda. Ale jak to osiągnąć?

No właśnie trzeba zacząć od diety zbilansowanej. Nie ma ona być drastyczna i głodówka, a jednak dobra bogata w błonnik, ziarna, owoce i warzywa. Musisz pamiętać, że osobie szybciej chudnięcie pójdzie z wagi 80-70 kg, aby mniej o 10 kg miała niż osobie, która z 55 chce schudnąć do 45kg. Nawet dobrzy sportowcy, którzy ćwiczą i wyglądają jak modele czy modeli ważą około 50-55kg, bo mięśnie tez ważą np. Ewa Chodakowska. Więc waga dużo tutaj nie da, jednak ćwiczenia, aby uformować swój wygląd i lepiej się czuć w swoim ciele.

Najlepiej sprawdzają się tutaj ćwiczenia, dieta i jakiś dobry suplement diety, walczący ze zbędnymi kilogramami i zmniejszający uczucie głodu. Jak nie masz czasu na ćwiczenia, bo pracujesz od rana do wieczora, to pozwól sobie wybierać w wolnej chwili rower, spacer, a na mieście zamiast winda i ruchome schody wybierz schody zwykłe. Musisz się nauczyć łączyć przyjemne z pożytecznym.

Ćwiczenia godne uwagi przy schudnięciu 10 kg:

– przysiady: stojąc, ustaw stopy na szerokości bioder i wyciągnij proste ręce przed siebie na wysokości barków. Trzymaj tułów prosto i nie wychylaj klatki piersiowej, zginaj kolana, cofając lekko pośladki do tyłu i wróć do pozycji początkowej. I tak kilka razy.

– pompki: unieś dłonie pod barkami i ułóż tułów, biodra i nogi. Obniż klatkę piersiową prawie do ziemi. Wyprostuj ręce i powtarzaj.

– podciąganie rąk w opadzie: ręce wyprostuj pod klatką piersiową. W tej pozycji ściągnij łopatki i u nieś łokcie na boki  do wysokości barków. Nie odrywając łokci, przedramienia przenosząc dłonie w górę. Opuść ręce i następne powtórzenie.

– deska: przygotuj się do pozycji jak do pompki. Od barków do kostek powinnaś utrzymywać się prostą linią. Napnij dobrze pośladki i brzuch. Utrzymaj tak pozycję około 30 sekund i odpoczynek i znów.

– wypad po skosie: ustaw szeroko stopy na biodra, dłonie oprzyj na pas. Patrz do przodu i utrzymaj prosty tułów. Skrzyżuj prawą nogę z lewą i ugnij kolana, aż lewe udo znajdzie się prawie równolegle do podłoża. Wrócić do startu i następna noga.

Takich kilka ćwiczeń na pewno pomoże ulepszyć swoją formę i schudnąć, stosując dietę, ciągły ruch i jakiś suplement.

1 KOMENTARZ

  1. Dziewczyny odchudzanie proponuje zaczac od motywacji, jak potrzebujecie cos na motywacje, poszukajcie sobie w gogle; odchudzanie przed i po by sasetka

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here